Thursday, January 14, 2010

Tafsir Mimpi


Malam tadi mimpi ape pun tak tau la.. macam bekejar2 dalam utan ke ape tah. Yang penting macam huru hara la keadaan dalam mimpi tu. Tak ingat sangat ape terjadi sebenarnye. Ape yang saye ingat ialah... sebelum mimpi tu habis, muke harimau 'BESARRR PUNYEEE' melintas depan mate sekali lalu je. Pastu habis la mimpi tu. Bangun2 tido je terkejut dan terdetik dalam ati, "harimau...!". Yang ketara hanyelah harimau aje.

Jadi, saye telah menggoogle tafsir mimpi seperti di bawah :

harimau,

1) bermimpi tentang harimau menunjukkan arti yang lebih berbahaya dari singa. Artinya anda akan mendapatkan musuh atau pesaing yang memiliki kekuatan dan sangat berbahaya;

2) bermimpi bertengkar dengan harimau artinya anda akan melakukan perlawanan dengan musuh atau pesaing anda yang lebih hebat;

3) bermimpi menunggu harimau, artinya anda akan mendapatkan kemuliaan dan harga diri , bahkan rejeki anda berlimpah ruah;

4) bermimpi meminum susu hariamu betina artinya anda akan mendapat musibah yang menyedihkan;

5) bermimpi memiliki atau makan daging harimau artinya anda akan mendapatkan harta yang berlimpah dari pesaing atau musuh anda;

6) bermimpi melihat hariamu masuk rumah tetapi tak lama keluar lagiartinya anda akan mengalami percintaan yang tidak abadi;

7) bermimpi dikejar-kejar harimau artinya anda akan mendapatkan jodoh dalam waktu dekat;

8) bermimpi menembak harimau, artinya anda akan mendapatkan rejeki banyak.



So, saye punye yang mane satu ek? Macam nombor 1 dan 7 kot?

No 1, musuh / pesaing? wahhh sape la yang malang nak bersaing ngan secretary tuh. Haha

No 7, dapat jodoh dalam mase terdekat? Ya Allah, alhamdulillah.. Amin.. Sile aminkan ye kawan2.. hikhik. Ketara gatal, anak sape la ni.

Ala, bukan nak pecaye sangat pon. Just for fun. Jangan la cakap blakang2 pulak ye. Hikhik.
Sape yang tafsir yang lagi banyak, sile click sini.

Babai~

2 comments:

PinQib said...

huhu..
x pernah pulak bermimpi minum susu rimau..
zaman kecik2 lu pnah la mimpi rimo..
jje

-eLyNhere- said...

hehe.. kecik2 mmg la. mcm2 je mimpi. boye pon ade! =P