Tuesday, January 5, 2010

Kerana Mulut Badan Binasa


Lokasi : Depan TV
Masa : 9 Malam *tengah tengok biggest loser asia*
Kedudukan : Duduk kat lantai sambil sandar kat sofa


Tibe tibe abah datang baring kat sebelah saye letak kaki kat riba saye.....

Saye : Erk, ape ni?
Abah : Tolong picitkan kaki abah sikit, sejuk la.
Saye : Sejuk? Sejuk pakai stokin la. Takpun letak cushion tu.
Abah : Alaaaaaa abah nak bermanje ngan kamu ni. Nanti kamu dah kawin susah pulak nak bermanje..
Saye : *SENTAP* Ala, elyn takkan kawin la sampai tua, takde orang nak pun.
Mama : *high volume* Ya Allah budak ni mulut kauuuuuuu!
Abah : Tahnye, tak baik cakap camtu.
Saye : Sebab takde orang nak pun. Dah tua ni tak kawin2 lagi.
Mama : Cakap la banyak kali. Cakap tu doa tu. Bagus la macam tu. *sambil jeling saye*
Saye : Dah tu, sape suh cakap pasal kawin. Elyn takleh dengar la perkataan tu. Sensitif.


Sentap ok bile orang sentuh bab2 kawin ni. Bukan saye taknak kawin. Takde orang masuk minang pon? Pastu pulak tengah tengok biggest loser kan.. Senang2 je orang turun berat berbelas kilo. Tu yg menambah perise pade emosi tu. Kalau saye turun 10 kilo je mesti cun melecun kan? Haha perasan.

Akibatnye, kene marah ngan mama n abah free2 jek. Padan muke ko. Haha.

2 comments:

PinQib said...

heheh.,
kamu sudah comey lote.,

hemm,,
insyaALLAH.,
ada la tuh... yang datang meminangggg.,
jgn risooo

-eLyNhere- said...

comel? huh, tak la. kalau comel dah lame org berebut2 masuk minang. huhu.

hehe tq. insyaAllah... aminn... =)