Monday, January 25, 2010

Potong Rambut


Semalam akhirnye pegi saloon jugak untuk potong rambut. R
imas la dengan rambut panjang serabut tu. Dah la pakai tudung, dah tentu2 rambut terpenyek je dalam serkup kan.. Bertambah benci tengok rambut sendiri. Haha.

Lame rasenye tak potong rambut depan pendek. Mase sekolah2 dulu ade la. Sejak dah besar ni, rambut depan mesti panjang lepas telinge.

Jadi... semalam saye telah membuat keputusan berani mati untuk potong rambut pendek seperti ini............................


Hehe. Takde la pendek mane pun kan.. Yang penting rambut depan tu adelah pendek. Mama terkejut tengok. Huhu. Ape2 pun, puas hati akuuuu.. yeah!

8 comments:

vidadarisakura said...

fuyoo.rambut baru.ala2 korea.hee

-eLyNhere- said...

ala.. malu ai taw.. ahaks!
eyyy vivi, bile nak turun KL niiii..

PinQib said...

huhujj. keajam nye.
saja pekena kan mak..
muahahahah

cik-imah said...

dah berwajah baru rupanya blog ni. lama giler tak datang sini.
huhu...
lupa lak kat elyn sbb dah selalu tgk dlm f/book.

-eLyNhere- said...

pinqib,
mane de kejam laa... cara utk releasekan tension tu. huhu.

cik-imah,
alaaa cik imah mmg cenggitu. suke lupe kite kan.. dlm fb bkn nk tegur2..

-kecik ati-

=P

cik-imah said...

haha..
ok2.. nanti kalau nampak kat f/book kita tegur tau. jangan kecik ati lagi..

sweethOneY said...

kita syg nk potong rambut pendek.. jd bertahan dengan rambut panjang neh :D cita2 nk simpan smpi pinggang :D

-eLyNhere- said...

izza,

wah beshnye rambut panjang... cantik kan sampai pinggang. macam jue, ex ako n jehan miskin tu. cun~! ^_^