Wednesday, January 13, 2010

Bangla ke Arab? Pakistan?


Tadi saye pegi Tesco Cheras nak mencarik somting. Pastu nampak plak kedai tepi2 jual baju tu. Skirt die nampak cam menarikkkk je kan. Harus la rembat. Hikhik. Pastu tengok baju cam comel je... Memandangkan 'orang lain' bayar, harusla ambik blous ngan skirt. Wee~ syiok!

Tapi mase dok pilih2 blous...


Saye : Ala, kaler lain takde ke? Merah la pulak yang ni..

Penjual : Satu kaler saja ada.. Lain suda abis..

Saye : Haa yang ni macam lawa je. Takde size ke? *sambey tunjuk salah satu blous*

Penjual : Ni size besar, awak tak boleh pakai ni. Ni makcik2 bole la. Awak muda, kecik, kene ambil yang kecik.

Saye : ??? *terkesima* oOoo...k....

Kecik?? okay.. hari ini dalam sejarah. haha. Rabun ke ape penjual tu. Dah la rupe cam arab, tapi cam bangla, mungkin jugak pakistan. Ntahla aku pon taktau. Tapi takkan bangla jual kat situ? Haishh tak tau laaa.. Janji die kate aku kecik. Lalalalala~!

^__^

2 comments:

PinQib said...

kamu ni kecik la.,
tengok dr pic profile kamu,
xda berisi sngat..
sedang2 sjoo.OK

-eLyNhere- said...

haih.. jgn pecaye gambar.. kdg2 menipu. hehe. saye ni besar laaa... cam maria tunku sabri. =)