Monday, August 2, 2010

Damia Turns 2!



1st August 2010 ialah birthday buah hati pengarang jantung saye, Damia yang ke-2. =) Alololo dah besar dah cayang makngah mucuk2 ni. Hehe. Disebabkan mak pak nye keje, maka harusla sambut malam. Ala kecik2 je. Beli kek beli KFC je. Pastu mama masak sikit2. Tu je. Bukan ramai sangat pun. Anak beranak je.

Damia dapat 2 hadiah,




mak ayah nye bagi



kitorang bagi =)


Seronok btol dia main dengan rumah2 tu dengan ikan2. Lompat2 la. Tapi tak sabar budak ni. Kalau pancing ikan tu susah nak dapat, dia ambik ikan gune tangan, pastu masukkan pancing kat mulut ikan tu. T__________T

Memang seronok la tengok budak2 seronok. Lompat2 happy2. Nyanyi2, gurau2. Sampai tahan mata taknak tido. Walaupun dari siang tak tido2. Sampai bukak mate pun tinggal setengah je, macam garfield. Tetap taknak tido. Saye tanye,

" Iyaa bukan nak tido ke?"
" Bukan "

" Jom kite tido nak Iyaa? Buai laju jom "
" Alaa... tanokkk..." (ngan muke2 siap mulut cebik)

" Makngah dodoi nak? Jom tido nak? "
" Jom naik atas jom? Nak OU(AEIOU). Jom. " ngan muke eksaited. kite pulak dia ajak naik atas.. isk..


Seronok layan budak tu. Baru semalam jumpe arini saye dah rindu dia dah.. Ape nak buat.. Anak orang... Huhu..


3 comments:

cryclown said...

hehehe..best best..jadi orang y bpkran knk2 mcm sy pun lagi best..hahaha

-eLyNhere- said...

haha fikiran cam kanak2, bdn cam org tua? oh x sesuai... :P

PinQib said...

wau dapat adiah cam tu.. best giler.. kita tecik3 mana ada cmtu


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Sapa nak elaun?


I’m no good in having relationship


30 days searching for love