Monday, August 30, 2010

Berbuka Di KGSAAS



Last week kitorang berbuka satu ofis kat KGSAAS. Bos belanja. Memang best la. Makanan pun not bad. Suuuuuume saye rase kot kecuali kambing. Hehe. Tengok meja sudah la. Kalau bole nak pangku lagi makanan tu gaknye. Tapi takdela repeat pegi ambik makanan. Kitorang cuit2 sorang sikit je. Sile pecaye. Haha!






Saye memang bukan peminat nasik kalau pegi buffet macam ni. Saye akan ambik selain dari nasik. Alah hari2 biase pun saye bukanla pemakan nasik sangat. Saye suke bende berkalori tinggi, bukan berkarbohidrat tinggi. Bole? Haha. Contoh kalori tinggi adelah, tu spageti meatballs dengan sotong dengan udang. Tu yang menjadi pilihan saye untuk berbuke. Heee. ^___^

Esok nak berbuke dengan my Gfs pulak. Tak sabarnye! Nanti saye cite kat sini okeh? =)





2 comments:

sweethOneY said...

saya suka kambing :) suka sangat. hehee. kalau pegi buffet, itu dengan seafood yang diulang2

-eLyNhere- said...

wah yeke.. isk.. tak bole la makan kambing sebab bau dia tu tak tahan. tapi kalau takde bau sy telan jek. hikhik.