Wednesday, July 14, 2010

Yang Indah Selalunya Sementara Sahaja..


Semalam saye telah dilanda perasaan tak tentu arah, berdebar2, jantung rase nak gugur, berpeluh2, tak keruan tahap kronik! Sebab ape? Sebab nampak lelaki yang ensem depan mate. Haha.

Saye memang dah lame aim die. Tiap kali tengok dia, akan terlintas, "ya Allah ensemnye kau ni..sape la agaknye..." hahahahaha. Tapi macam sedar diri la kan. Sape la kite ni kat mate die. Harus la pandang yang seksi n cun je kan.

Alih2, die tegur plak semalam. Adoi la.. Menjawap la panic kan..! Dan panic tu ambik mase 2 jam jugak la nak ilang. Haih terok btol.. Kejap je kot orang tu tegur. Blom die mintak no fon lagi. Kalau die mintak? Alamatnye pitam la saye kat situ. Hahaha pathetic sungguh!

Arini tak nampak dia lagi..

Btol la orang kate, yang indah tu selalunye sementare sahaje.. =)

7 comments:

peaNut said...

sabarrrr..mana tau esok lusa leh jmpa dia lagi kot..eheheh

cryclown said...

hehehe..best! best! agak cam johnny deep tak?:)

-eLyNhere- said...

peaNut,
hehe tu la kan. tapi xtau la bile.. =)

cryclown,
err... tak. macam jacob black the werewolf. =P

PinQib said...

hehe.. pandai jer.. elynn.. kan3 dia ngah usha elynn dr jauh gkk
Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Salah bontot ke selipar?

-eLyNhere- said...

hoho.. tidak mungkin... kitorg ibarat pipit dgn enggang. =P

sWeeT said...

yeke...wahseh man kalo saya la yg jumpa laki mcm tue....x terkate apa kot...hihi

herm jgn ckp mcm tue (hoho.. tidak mungkin... kitorg ibarat pipit dgn enggang. =P) sbb kita x tau jodoh kita!!

-eLyNhere- said...

ala ala sweetnye dia.. terharu btol.. yela, xckp dah cmtu.. =P