Friday, July 2, 2010

Mana Nak Beli JODOH?


Perbualan antara mak dan anak...

" Si A*** tu ape cite? Bile nak dating?"

" Erm.. takde pape kot ma.."

" Takde pape jugak? Yang ni pon tak jadi..? Hurm.. kesian ko lyn......" dengan nada sedih sambil iron baju..


Taktau la orang ke berapa dah tu. Asik tak jadi je. Susah sangat nak lekat..

Haih.. kalau la jodoh tu boleh di beli dengan wang ringgit, memang saye akan beli demi nak tengok mak saye happy..

T__T

6 comments:

cryclown said...

hehehe...sbr la...cinta itu buta..org bcinta sepluh thun pun lum tentu dpt bersama, mungkin y sehari itu dtg bahgia:)

usaha, doa', tawakal:)

-eLyNhere- said...

sabar utk diri sendiri boleh je. tp hati ni mcm kene hiris bile tgk mak ayah berharap sgt.. kesian dorg.. anak dorg ni x cun, ape nak buat.. huhu. pasrah. =P

peaNut said...

lumrah hidup..ada yg jmpa jodoh cepat..ada gak yg lmbt ckit...sbr je la..huhu

cryclown said...

tak kenal maka tak cinta..
org2 kata:)

-eLyNhere- said...

peaNut,
hurm.. btul tu.. sabar je la jawapannye.. tq. =)

cryclown,
tak kenal tak cinte? er... erm... nak kenal dengan sape ek? tlg bagi kenalan bole? haha! =P

PinQib said...

sabar la yer.. insyaALLAh.. ada juduh.. :')

Jum singgah belog Pink!

Tips menjadi comel !