Tuesday, June 1, 2010

Healthy Breakfast



Sejak dah duk umah sewa selame almost 4 bulan nih. Sekali pun blom lagi saye jejak kaki ke dapor. Setakat lalu2 basuh tangan amik air sejuk tu adelah. Tapi nak perasap dapur tu memang tidak sekali. Oit oit, UMAH SEWA ye.. Bukan Umah sendiri.. Umah sendiri saye rajin hokeh masuk dapur mengemas n memasak menyental segala la. Ha bole wat calon menantu terbaik nih. Haha.

Pastu hari2 menapau bihun goreng nasi lemak segala tekak dah naik jemu. Sebab malam pun saye makan mende yang same. Naik loya pun ade dah. Makanya, tibe2 saye terrrnekad nak buat sandwich je pagi2. Bawak siap2 dari umah telur rebus ngan mayo. Letak dalam tupperware. Ngan salad2 sume saye bawak dari umah. Letak dalam fridge umah sewa ni.

Pagi2 sebelum gi keje, siapkan 2 set sandwich seperti gambarajah di bawah. *erk..2 set? haha*


Memang layan wo.. Sesekali pekene sandwich telur or tuna dengan salad gemuk2.. Krup krap krup krap mase mengunyah. Sesekali tuka selere ke healthy breakfast menarik jugak kan. Sesekali jugak bole la makan nasi lemak ke ape. Kateeeee orang melayuuu.. Kompom tekak nak jugak pedas2 ke ape ke teringin bagai kan? Hikhik..

Esok sandwich lagi.. yeay!

2 comments:

PinQib said...

selerp sedap nye.. tapaukan untuk sy sekali

-eLyNhere- said...

hehe bole2 sile dtg amik kat opis yee.. =P