Wednesday, June 23, 2010

Bangun Pagi Dalam Keadaan Kering


Hee... nak tergelak bace tajuk. Tah pape tah. Tapi biarla. Malas pikir. =P

Semalam adelah sejarah ye. Saye dah 3 bulan kot duk umah sewa tu. Sepanjang 3 bulan, bangun pagi je mesti saye basah 1 badan. Opp oppp bukan basah ape tauuuu... BASAH PELUH. Maknenye.. saye tido dalam kepanasan. Tahap yang rambut pun bole basah lencun macam baru pas mandi. Bole imagine? Horror kan? Huhu..

So semalam patutnye tido berempat sebab roomate bawak adik dia. Dah seminggu kot adik dia datang. Dia ingat bilik tu umah tumpangan adik2 dia gaknye. Haih. Pastu tah ape mimpi dia kate dalam bilik panas. Nak tido luar. Dah duduk berempat, tak bukak tingkap memang la panas. Oh kebetulan semalam baru pas cuci tingkap, blind ngan kipas. So macam sejuk la kot sikit kan? Jadi saye tido sorang la dalam bilik malam tu.

Alhamdulillah.. tido dengan tenang. Setelah sekian lama tak bole tido kat umah sewa tu. Panassssssss! Dan yang penting, bangun je pagi tadi.. terase badan wangi dan suci. Owh rupenye baru sedar, tak berpeluh langsung. Kalau tak, memang baju pun lencun tau dengan peluh. Bilik pun sejuk je. Seronok btul la.

Menakjubkan bukan??! Haha.

Yang tak seronoknye, adik2 dia ni bile nak berambus? Semak btol..!



3 comments:

PinQib said...

huh... benci giler klu berpeluh

-eLyNhere- said...

haaa btol2... x vouge lgsung..!
haha

sweethOneY said...

hehe. tu yg payah duk share bilik ngan org.. pe kata nanti elyn try cari umah sewa yang duk bilik sorang2.. nak buat apa pun sonang :)