Wednesday, April 29, 2009

Esok Cuti~!!

Esok ari khamis... ye aku tau...

Tapi, esok aku amik cutiiiiii... sebabb....
nak pegi tgk wayang dgn abi tabyku!!! Yieeehaaaaaaa~!

Sebenarnye, aritu boss aku bg free pass ke GSC.. tp aku blom gune lagi.. dah la expired 30th April.. Harusss laa aku pg esok... esok kan 30th April!
Kene amik cuti tau.. sbb nak tgk 2 movie nih! F.O.C! Rugi woo kalau burn gitu jek pass tu..
*Datin, bagi la pass tu manyak2 kat sy lagi.. pilisssss* hikhik..

Mase antar borang cuti, boss aku tanye, "u nak pg mane khamis ni? holiday? yela, jumaat kan cuti, bleh la lame2 sket holiday kan.."

Aku tros jwp.. "huh? jumaat cuti?" sambil kerut2 kening..
"Cuti ape Datin? nape cuti plak?" yeeeee, soalan paling bangang penah aku tanye..

Dengan emosi yg tinggi boss aku jwp, "jumaat kan 1st may..?? cuti.. ari pekerje laa! Awk xmo cuti ke???"

"Owhhh.. haah kan!! Lupe laa Datin!"

Waaahh.... contoh pekerje yg berdedikasi... cuti pon bleh x hengat...! huahuahua!

Kirenye aku cuti lame la kannn... khamis jumaat sabtu ahadddd.. Yieeehaaaa~!

No comments: