Saturday, May 2, 2009

Hariku Indah

Masuk arini, dah ari ke 3 aku coti...
Sangat nyaman je rase idop ni...

Ari Khamis, gi tgk wayang free..

Smalam, sempene ari pekerje, aku lepakk kat umah jek... harmoni sungguh rasenye..

Arini, yakni ari sabtu (waahhh).. aku mule rase sgt x sihat.. sbb asik terperap jek kat umah..
Bgn tido, tgk tv..
Tgk tv, tido..

Dannnnnn....

Tadi aku gi pasar malam kat setapak (agak jauh dari umah aku) semate2 untuk memfreshkan otak ni balik...! *owh, harusla pegi dgn abi tabyku... xde makne aku nak jalan sorg2.. xde life kottt*

Dlm kul 7 lebih, aku balik ler, takot kene flying kick dgn mak aku nanti..

Aku lalu Jln Ampang.. Sampai kat traffic light simpang nak ke Ampang Point tu, ade la sekor satria putih kat sblh aku.. kitorg dok dpn skali nih, nak tggu lampu ijau..

Aku macam biase ler, xde selere nak pandang2 org sekeliling dikale aku sangat selekeh..(pegi pasar malam jek, malas giler nak siap2 over2..)

Elok je lampu jadik ijauu... tetibe satria tuh berdesup pegi nak pangkah aku! waahhhh... ini umpame mengejut singe ngah tido!!

Mungkin die tgk aku agak selekeh, die igt aku makcik la kot, suke ati nak permainkan perasaanku, nak tunjuk belang kununnnn!

Dalam keadaan yang gelap, aku x nmpk muke driver tu, dah la tinted gelap giler, budget gangster ah tu..! silappp wehh.. ko silapp...! ko ngah cucuk gangster tmn melor nih!!!! *grrr grrr*

Dengan muke selamberrrr..dan menten, aku press minyakk, sekaligus menghalang si satria tuh pintas aku, nampak mcam die dah nak bergesel ngan moto (haha! pdn muke ko!). Dannn teruss pecut mencelah2 lane kiri dan kanan berdesuuupppp meninggalkan satria vengong itu! HAHAHAHAHAHAHA *gelak mcm sultan melaka*

Dari cermin blkg, aku x nmpk dah bayang2 satria itu..

Eleh, tadi kemain kuang hajar nak pintas2 orang, nak tunjuk belang.. alih2 kene tinggal dengan pompuan yang selekeh and xde mood nak drift di malam sabtu!! Maluuuuuu la wehhhh! Shame on u!!!!

Moral of the story: Sile jgn pandang rendah kat pompuan.. lebih2 lagi yg pakai kte putih di sebelah ini --------->

wahahahahahahah *gelak puas*

Ye.. aku sangat suke bwk kete laju2... itu 1 kepuasan untuk aku.. suke ati aku la..

No comments: