Friday, May 8, 2009

Meje tepi katil..



Sementare tunggu kul 5.. Mari kite abiskan mase tgk meje tepi katil aku yg 1 nih..

*Sile abaikan bilik yang serba pink*

Sangat bersepah dan erm..semak.
Yang aku salu gune adelah:

1. Lampu Bear (dihadiahkan oleh bossku kat AIG sempene convocationku)
2. Ketip kuku (dasar pemalas, main capai2 jek dari katil.. sbnrnye aku ade bykkk ketip kuku, setiap tempat ade.. hehe)
3. Balm (org migrain kene la standby bende alah ni dimane2 saje)

Ha.. tu je, yg lain tu sume adelah 'sampah' yg cantik.. hehe. tanpe ade tujuan, die sume ade disitu.. dan aku malas lak nk alih2 tmpt lain.. Owh, lilin tu standby ye, kot2 black out ke, xde ah aku menggelupur cr lilin kang.. sejak die ade kat situ selame beberape tahon, adela sekali jek die bergune.. hehe.

*bende2 tu aku beli sebab nak bg present kat org, tp akibat sgt cute, aku simpan sndiri jek, keji kan??* hakhakhak..

No comments: