Thursday, May 21, 2009

Promoter


Arini dan smlm aku telah menjadikan diriku (wah ayattt) sebagai promoter atas arahan big boss..
Ni sume gare2 j card day la nih...
Dengan berbekalkan semangat jitu, aku g jgk la kan... jadik promoter kat sane.. takut x menang tgn org kat sane mnyambut tetamu2 yg dtg.. huhu..

Firstly, carik parking cam haram ok! kul 9 parking dh full smpi level 5! wth??? berpusing2 aku cr parking.. cissss cisssss! Dah spoil mood aku yg xbrape nak ade tu... haihhhhh!!

Xpe, aku rilek sudah... misi harus di teruskan..

Penat, sakit kaki, lenguh, letih, nak maki org, sume tu adelah antare risiko utk jd promoter.. haha.

Tapi aku paling x bleh blah ngan org yg pandang rendah kat promoter.. siap jeling2, bahase nk celupar je.. tanye kerek amat.. ceh! mcm bgus ok! weh, aku bkn promoter la, aku seketeri laa. ko nk kerek2 pg tmpt len! huh! benci ok..

Pastu sound2 .."ala, nape 10% jek??? tmpt lain 70%!?"

Hek elehhh... brg ni brg bru.. xleh la nk diskon byk2.. nk compare brg murahan ngan brg kat tmpt aku lak ko nih..tgk tmpt la wei! ko xde duit eh nk byr? sume nk singgit je?? xde duit, blah dr tmpt aku..! *hehe.. garang kan?*

Siyes bengang oh ngan org kerek2 nih.. end up aku tgk die kuar dr JJ x beli pape pon.. kompem xde duit, saje nk jln2 jek! haha.. loserrrrrrrr gilerrrr!

Pastu, aku kuar paking secare haram.. sbb xmo byr paking.. hehe..gile ape klu dikire2 mau berpuluh aku kene byr! dr pagi smpai mlm! seludup kuar sudahhhh...

Camne?? xleh gitau.. mamposs aku kene saman ngan jj nnt! haha..

Tu je kot.. mls gile nk type dah.. Mucuk aku dh msg2 tuh.. haha.. *disgusting*


No comments: