Wednesday, April 8, 2009

Nyamannnn....


Arini aku coti.. saje2 amik coti.. aku g tgk wyg ngan memberku.. weekend kan ramai sgt org.. so kitorg decide utk tidak mencemarkan duli berlage bahu dgn org keramaian, make cuti la kami berdue..

Pagi2 dh kene maki dgn abahku, "kamu x keje arini nape? suke2 je nk pg keje ke tamao..!"

Dgn tenang aku jawap.. "elyn cuti arini..nak kuar.."

Abah dah jeling semacam.. "senangnye idop.. nak kuar amik cuti.. weekend tdo smpai ke ptg.."

Alaaa.. ni yg aku malas ni.. tp xpe, aku balas dgn senyuman gedik je kat abahku.

.................................................................................................................................................................

Aku g tgk wyg dkt2 je.. malas nk g jauh2.. kate cuti, pg dkt2 umah sudah.. balik pon cpt. hehe. kitorg g MBO Ampang jek. 5 menet dr umah aku.. (gile xde life aku kan)

Tgk cite Confession of a Shopaholic. Erm.. biase2 jek.. best la jgk kott.. ntah la. aku tgk je. Hajat di hati nk tgk Fast & Furious 4, atau pun Talentime ke, atau Jgn Tegur ke.. tp x dilayan oleh memberku. Cissss..
Tp xpe, aku ade 3 trip lg tiket free ni.. Boss aku bagi pass for two pax kat GCS. Huahuahuahua!

So, esk dh nk kene keje balik.. bosannnnn............

*owh, mule dr esk, aku akan jd insan yg sgt tegas kat opis! tgk ah menjadik ke x .. arap2 x kene maki!

Daaaaaaa~

No comments: