Saturday, April 25, 2009

Stressed!!

Entry ini untuk manusia yang berhati busuk saje.. (yessss, u know who u r...)

Ye...

Aku sangat tertekan dengan orang2 yg mulut xde insurance.. and otak xberfungsi dengan baik..

Mulut aku pon xde insurance, tp otak aku elok je.. bleh fikir buruk baik..

Tah pape.. ngan aku pon nak dengki2..

Aku bukan sape2 weyy nak dengki2 lak.. aku bukan artis.. aku keje kat company yg femes jek.. (ahaks!) tapi aku x femes doww...

Tah pape.. siyes x paham..

Nak berhasad dengki, sile pegi kat org lain, jgn kacau idop aku..
Aku pon x kenal ko kottt... Aku x hingin pon nak kenal orang bermasaalah mental cam ko..

Dah la x cukup umo.. tah2 blom 'mimpi' lagi! hakhakhakhak!!!

Ko gi ah cari musuh yg sebaye ngan ko jek eh... aku x minat kottt nak campur ngan ko..
Hurm.. esok je aku letak entry baru..

Arini BZ ngan family ah.. (aku ade life, bukan macam ko..)

No comments: