Saturday, April 11, 2009

Oi! Berniage mane leh pilih bulu!

Sakit ati tol la pagi td...! Pagi2 dah wat atiku bengkak!


Td tgh drive ke ofis aku lapo la sesangatnye..pastu ngidam la roti telor.. Huh.. aku bkn layan sgt kedai mamak tu, tp arini leh bantai ngidam lak..

Pas sampai ofis, aku ngan memberku gi ah Ali Corner utk menapau roti tersebut..

Selesai sume kitorg bayar kat kaunter.. Kitorg bertige ok..


Aku sampai dulu kat kaunter.. punye la sopan aku hulur duit nk byr....

Ane tu wat x pndg jek.. *weh aku cute ah! pandg ah aku weh, aku nk byr nih!!*


OK aku saspek die ngah bz la (walaupon tah pe je die wat time tuh)



Pastu elok je member aku (laki) dtg sblh aku hulur duit...

Ane tu tros ambik, bg balance, setel. *aku terbangang kat situ*



Ok, aku saspek ane tu gay!



Elok je member aku lagi sorg (cun ah jgk) pon tibe la kat kaunter... hulur duit... dannnnn...

Ye.. ane tu tros amek duit die...! *dan aku terbangang lagi skali!!*


Skrg aku kompius.. td die gay, skrg dah straight plak??! !


Last skalik br die amik duit aku.. aku pon ape lagik seperti biase melaserkan ane tu, "waahh pompuan cantik cpt je lu amik eh! wa hulur dr tadik lu x amik!" die sengih je.. aku rase nk baling je kotak2 yg ade kat kaunter tu kat muke die! Dem u ane! Lastt ahh aku g tmpt ko! Cissss!!!

1st time aku kene camnih! Dem!!!

Ade ati nak pilih bulu.. cermin ah muke ko dulu ane *tuuuutt*!! bengang tollllll ahhhh~!

1 comment:

Anonymous said...

What nice phrase