Friday, December 30, 2011

Yay Cuti Panjang Lagi!




Salam Jumaat kawan kawan =)



Esok start cuti panjang lagi sekali. Baru je 3 hari keje dah cuti lagi. Suke! Hiks. Takda plan apa2 kot. Mama tak cakap pape pun. Mungkin jalan jalan gi shopping or makan makan je kot nanti. Tengok la macam mana.



Sehari je lagi sebelum nak masuk tahun baru. Hurm seronok jugak la. Tapi yang tak seronoknya, makin tua la jadinya nanti. Takut la. Pulak tu tak kawin2 lagi. Bertambah la takut. Kesian kat mama and abah nak mengadap orang ramai nanti. (bajet artis keh? :P)



Untuk pertama kalinya dalam hidup ni, tahun 2012 ni saya ada azam. Azam yang yakin dan nekad untuk capai. No no bukan azam nak kawin, tu keje Tuhan, saya takde kuasa nak merealisasikannya. Hehe. Nanti saya bagitau ye apa azam saya tu. Sekarang nak sambung buat keje. Sementara tu, sila tengok gambar di bawah.






Putu Bambu ye kawan kawan. Ni kegemaran dari kecik ni. Nyums~




1 comment:

PinQib said...

hoho..... =-0
SY pun da maken tua.... x kisah le kawen ke x....