Tuesday, February 15, 2011

My Best Friend's Wedding



Haaaa tajuk gempak kan? Ala ala citer omputih gitu. Ahaks.


Untuk pengetahuan sume, kawan baik saye dah pun jadi isteri orang Jumaat lepas. Kami bertiga datang dari AWAL PAGI ELYN (maknenye takde la awal mane pun, sebelum zohor je, haha) sebelum dia mekap saaaaaaaampai la malam, habis sesi fotografi outdoor. Kate kawan baik kan.. =)


Tapi sayang, saye tak boleh nak tunjuk semua gambar atas sebab sebab tertentu. (Dunia ni ramai sangat orang jahat dari orang baik). So, saye kasi tunjuk sikit2 je la eh. Sorry guys. Macam tak ikhlas update kan? Wat to do.. hormat privacy orang lain. =)




Tengok la, kita datang nak teman dia saat2 terakhir sebagai gadis sunti, sempat lagi dia buat suprise cuppies yang sangat comel ni taw! Ishhhhhh terharu sungguh. Sangat comel ok! Sayang nak makan.. Tq babe! =')





Ni gambar budak debab kat tepi pelamin, ala ala teman cik Puan-to-be untuk dinikahkan. Kipas tu saje tau nak masuk jugak. Isk. Dan beliau berjaye menjadi isteri orang dengan sekali lafaz je. Congrats babe..! I'm soooooooo happy for u! =')




Selesai amik gambar, snap2, posing2, kami pun makan, beramah mesra dengan tetamu dan keluarga. Dan soalan paling popular aritu adelah,


"Sorang dah lepas.. 3 orang lagi ni bile pulak?"


Oh no.... haha. Memang tak boleh lari la kan. InsyaAllah ade jodoh pasni kami bertiga punye turn pulak. Doakan yang terbaik untuk saye dan kawan kawan saye k. Amin! =)


p/s:

To my beloved Mrs J,

Congratulations on your wedding!

I wish you both happiness, love and fun together! Don't forget, we love you always!
My only hope is that you'll be as happy as you made me and everybody else on
this planet, throughout the years. Take care and enjoy your honeymoon!
Muacks!


2 comments:

sweethOneY said...

hehe. soalan popular tu biasalah elyn :) orang takkan berhenti bertny kan.. kita xyah amik serius sgt. hehe

-eLyNhere- said...

hurm mane bole tak ambik siyes.. makan dalam taw soalan cmtu.. huhu.

tapi kang dah kawin, bile nak dpt anak pulak? gitu soalannye..

dah dpt anak, bile nak tmbh anak lagi..? kannn.. never ending story.. ahaks.