Sunday, April 11, 2010

So Sweet Mama Belikan Kek


Tahun ni 1st time saye berjauhan dengan family time besdey. Kire saye takde kat umah la. Mama n abah call wish besdey. Ololololo sooooo suwittt.. huhu.

Pastu jumaat petang tu mama call pasal bende lain. Saye pun gurau la cakap, "Mama, elyn blom dapat kek lagi untuk besdey.. elyn nak cheese cake plss..."
Memang niat bergurau je sebenarnye. 1st, saye mane makan cheese cake. Haha. 2nd, tak minat sangat la kek2 ni sebenarnye.
Sampai2 umah je malam tu, tengok dah ade sebiji kek atas meje.. erk. Mama btol2 belikan kek! Olololo mak sape la tuuu.... hehe.


ok saye tak tau ape masalah senget plak gambar ni. Tapi ni la kek yang mama belikan.
ELYA OK. T__T



Ni pun nak senget jugak. Malas nak layan la. Lantak. Ni rupe dalaman kek itu. Hikhik.


Ala kek murah saje. Mama beli kat kedai melayu. Sebab mama tak pecaye kek2 yang jual kat luar tu, mungkin ade bercampur dengan mende2 tak berape nak halal.
Hurm... Sedap je. ^__^

Ape2 pun, TQ mama! Muacks!




1 comment:

PinQib said...

SEDAP33..
SECRET RECIPE G SEDAP.. EMM...
HAPPY BDAY LG