Monday, April 12, 2010

Awet Muda


Saye ni kan, bukan nak belagak ke takbur ke tinggi diri ke ego ke pemalu ke ape ke tau. Tapi kan ramai sangat yang cakap umur saye cam budak belasan tahun. Hahahahahahahahahahaha kelakar ok.

Aritu pegi kenduri bertunang ofismet saye, orang kate saye cam budak abis SPM. 17 tahun.

Pastu mase pindah rumah aritu room mate kate saye macam umur belas2 tahun. Die terkejut bile saye cakap umur sebenar.

Smalam mase gi facial cina tu tanye umur berape. Bagitau la. Die pun terkejut jugak! "Wahh i ingat u masih belajar lagi". Haaaaa sukeee sukeee~! ^__^

Tak tau la ape yang buat orang kate saye ni nampak mude. Padehal saye tinggi ok. 168cm. Tinggi dari mak. Tinggi dari budak2 ofis. Tinggi dari kawan2. Pastu kalau pakai heels? Bertambahhh la tinggi. Sudahla tinggi, debab plak tu. Macam resakse. Haha. Btol la, dalam family saye paling tembam. Kat ofis pun saye paling tembam. Among kawan2 pun saye paling tembam. Pastu celah manenye nampak cam budak2???

Mungkin muke awet mude? Hurm. Macam mak saye la kot. Walaupun dah 53 tahun, orang kate still nampak cam kakak saye je. Erk. Means saye nampak tua? Eh, tadi kate saye nampak mude?
Aaaaaaa tak faham! Mane 1 ni????

Ok saye pening. Tido dulu la. Bye.

T__T

4 comments:

cik-imah said...

wakakaka...

kita gelak guling2 bila baca ayat elyn yg "sudahlah tinggi, debab plak tu. macam resakse."

haha, xpe la elyn... perfect xmenjamin bahagia. syukurlah dengan apa yg kita ada. :->

-eLyNhere- said...

hehehe...
btol la cik imah kdg2 rase cam resakse bile jalan dgn org kerdil2 je... tp kite je yg tggi n besar. haha.

cik-imah said...

ok,
start diet skarang!!!

PinQib said...

HEH.. SAMA LA KITA.. MEMANG SY BUDAK3 SEBB BR UMO 199 TAHUN,, HAHA