Wednesday, August 28, 2013

Laman Grill Ramadhan Buffet



Hi semua. Aci tak nak update pasal cerita bulan puasa hari tu? Hehe. Kena update jugak ni sebab tahun ni, ni la satu2 nya saya berbuka buffet yang sangat menarik. Yang lain biasa2 je. (Sebenarnya malas nak buat entry yang lain2 tu. Huhu)


Oklah, saya dengan kawan2 plan berbuka ramai2 di Laman Grill Laman Seri, Shah Alam. Mengikut pada harga di Fb, harga adalah RM55+ untuk adult. Setelah di kira termasuk tax dan sebagainya, sorang kena bayar RM60.50 :)


Kalau nak tahu selanjutnya pasal menu boleh refer Fb diorang kat SINI.


Dia ada macam2 salad, dessert dan hanya boleh pilih 1 je main course. Saya pilih Grilled Australian Sirloin Steak. Kawan2 lain ada yang makan lamb dan chicken. Jom tengok gambar je lah eh? 




Salads



Desserts


Braised Lamb Shank Marsala


Grilled Australian Sirloin Steak



Charbroiled Marinated Boneless Chicken



For me, memang semuanya sedap. Ada orang kata biasa je. Selera adalah ikut tekak masing2 okeh. Dengan harga RM60 kira berbaloi jugak kot. Dann saya takda repeat2 makanan pun memang kenyang makan yang dalam gambar ni je. Dan curik kawan2 punya sikit. Hehe.


So next year kalau Laman Grill buat buffet lagi, mungkin saya nak try jugak =)



2 comments:

Unknown said...

kat bangi ade buka satu Laman Grill ni..mcm nk try..hrga reasonable x?mcm tertarik je nk mkn tulang temulang tu..hikhik

-eLyNhere- said...

Ha ah branch baru tu. Tapi adakah chefnya same? Heee. Pergi la try mungkin rasanya same. Bagi aku, makanan dia sgt cantik, sedap dan berbaloi. Kalau org biase mkn kat hotel2, dia akan cakap biase je.. huhu.