Wednesday, November 3, 2010

Hadiah Dari Adik



Last week adik balik dari cuti sem. Sampai sini hari jumaat. Malam pas keje saye balik Ampang, sampai2 umah je, dia cakap,

" Kak Elyn, habis la, adik dah cakap dengan ustat adik dah.. hahahaha "

" Huh? Cakap pe? "

" Pasal Kak Elyn la.."

" Erm pasal pe??? "

" Nak carikkan calon untuk Kak Elyn... Hahaha habis laa.. Tunggu je la ek "

" Huh?? Er.. Ok.................. "

Bole?? Haha adik risau tengok kakak dia yang cute ni sampai sekarang lom kawin2 lagi.. Sabar ye dik.. Ade jodoh tak ke mane..

Pastu sebelum masuk tido, tibe2 dia masuk bilik saye,

" Nah ambik buku ni. Bace. Bace sampai habis tau. "

Dia hadiahkan saye sebuah buku... Buku ape?





Ni ha bukunye. Ya Allah, Aku Tak Ingin Sendiri.

Alalalala comelnyee... Huhu. Buku motivasi untuk orang2 yang masih sendiri walaupun sudah lanjut umur. Baiklah. Nanti Kak Elyn bace ye. Tajuk dia sangat menarik. Tq. =')




Nota kaki : Adik saye lelaki ye. Huhu.

4 comments:

HeLena said...

alahaiii..cute sungguh adik kamu =)
so,menarik tak isi kandungn buku 2??

-eLyNhere- said...

erm.. tah la boring bace buku motivasi.. haha. tp ok la utk kite think positive je jgn down or kecewa sgt.. =)

sweethOneY said...

alahai, comel je

-eLyNhere- said...

hehe tu la kan.. tak sangke btol.. =P