Wednesday, November 24, 2010

Stress Punca Badan Naik



Tajuk cam formal kan? Gediks. Haha.

Memang la stress akan jadi gemuk sebab bile stress je nak makan. Makan dan makan dan makan dan makan dan makan dannnnnnn makan lagi. Jadi? Takkan jadi kurus plak kan?? Huhu.

Contoh adalah seperti gambarajah di bawah.





Pompuan ni mesti stress sebab badan dia makin menjadi jadi. Kan? Cannot stand.

Ok sebenarnye nak ngadu badan saye makin debab. Tu je. Bye. Have a nice day people. *tibe2..

T___T


4 comments:

Lovely Bella said...

badan kite pun :(

HeLena said...

ala2 elyn cenyum..ngn kite skali tersenyum tgk pic elyn tue..comel2 hihihi..kl saya lak,bl stress jrwt kecik2 naik penuh 1 muke...grrrrrrr

sweethOneY said...

orang tgh happy kan. hihi. tp kan klo ada bf mmg lg kembang kot, sbb ada je org nk meneman g mkn sana sni :D

-eLyNhere- said...

bella,
hehe.. how la? mari exercise? =P

HeLena,
comel ke?? alaaaaa malunyeee....
*pangggg! haha
jerawat tu kalau kene habuk or berangan br dia naik. hehe.

iza,
huhu mungkin jgk kot? tp dulu pun mmg mkn xde masalah.. rasenye sbb hati senang igt mknnn je doploh pat jam.. kan? hehe. sile la jgn naik lagi berat ni, amin! =P