Monday, November 8, 2010

Balas Dendam Lapar Semalam



Burpp~ Alhamdulillah.. Kenyang.. Hehe.
Akibat menahan lapar yang amat semalam.. teka la saye makan ape hari ni?


Saye baru je lepas makan nasik ayam yang mabeles..





Sebelum tu, 2 jam sebelum makan nasi ayam, saye baru je makan nasi lemak.. Abah beli pagi tadi suh bawak bekal.. Padahal saye ade date ngan si comel untuk breakfast same.. Huhu.





Breakfast dengan tersayang saye makan kueteow goreng.. Huhu.





Haaaaaaaaaaaaaaaaaa banyak tak?? Sekarang baru kul 5 ye......Saye dah melahap dengan rakusnye.. Tu pun blom campur dengan yang tengah kunyah2 ni.. Kunyah keropok dhal ye kawan2.. Huhu





Tu la akibatnye semalam tak cukup makan, lapar. Petang semalam makan cornflakes je. Huhu.

Mama, tengok la anakmu ini makan macam jinnnnnn suda akibat kelaparan semalam.. Not good for me..


T_____T

3 comments:

sweethOneY said...

wah, elyn dah ada yang tersayang :D orang yang disebut dalam entry bawah neh ke elyn? hihi. kite lak excitedddddd..

nasi ayam sedap mkn ktne? klo g shah alam, slalu g pak mal je klo nk mkn nasi ayam :P

-eLyNhere- said...

hehehe.. ye la iza, budak tu la.. hikhik. harusla kan exited, lame dah menyingle.. ahaks!

nasi ayam yg sedap so far penah rase ni kat seksyen 13, NASI AYAM SYUKRAN. sile cube ye. sgt mabeles. hikhik. bihun kungfu die pun meletttsssss... isk... termengidam suda.. =P

PinQib said...

dap nyeww.. =p