Tuesday, March 30, 2010

Demam Yang Terlampau


Haluu.. anybody miss me? No...? Ok... fine.. =P

Saye adelah terdemam sejak dari ari jumaat. Akibat terkene ujan sewaktu bukak gate garage tatkala tibe ke pangkuan jalan di Ampang.

Tapi kan, demam ni pelik la. Orang slalunye demam badan die sejuk kan? Kene pakai baju tebal sebab menggigil2 kan? Takleh duk bawah kipas or aircond kan? Kene selimut je kan?
Saye pelik ok. Saye demam badan panas yang amat macam seterika. Kene amik kain lap2 baru lega sket. Sikiiiiiiiit je la lega. Pastu meroyan kepanasan balik.

Mule2 takut la nak duk dalam air cond, takut makin teruk demam. Tapi tak tahan punye pasal sampai sesak nafas kepanasan, try la bukak air cond malam pertama demam tu. Wahhhhhhhhhhh.... terase nyamaaaaaan je. Legaaa sangat. TAK SELIMUT LANGSUNG OK. Terus boleh tido sampai pagi. Dan badan secara automatik tak panas dah. Terus kebah demam tu. Magik kan? Ish Ish..

Pagi esoknye, of course la air cond dah tutup, badan saye panas balik. Amboih2.. Takkan nak air cond 24 jam kot? Diva noooo.. Nak taknak terpakse la makan ubat tapi pakai baju biase je la takde tebal mane pun. Duk bawah kipas rileks je. Tapi peluh berjurai2 turun, macam mandi air terjun. Haha. Tapi demam tak jugak kebah. Haih!

Camtu la rutin saye dari Sabtu sampai la Selasa. Harap2 rabu sihat la badan ni. Rindu la kat ofis. *eceh ye ye je ko ni* haha.

Dahla kene jage Damia weekend aritu. Demam pulak. Akibatnye tak dapat la gomol dia lebih2.. Tengok dari jauh je la walaupun dia asik nak bekepit kat "Anyah" dia yang demam ni..


1 comment:

PinQib said...

huhu..
diva pun diva la labu