Saturday, September 26, 2009

Most Wanted Question



Bagi gegurl macam aku yang sedang masak ranum harum mekar didahan ni, sudah menjadi kebiasaan orang tanye soalan2 tertentu bile jumpe.. Mari kite saksikan Carta Soalan Fofular Bulan Ini.. :

No. 5 ----> Lame ke cuti??


No. 4 ----> Keje mane sekarang?


No. 3 ----> Bile balik KL?


No. 2 ----> Umur bape ni?


Dan.....
soalan yang paling glamer...
yang paling orang tanye berkali kali tiap kali nampak kelibat aku adelahhhhh..........................



I
I
I
I
I
I
I
V


No. 1 ---> Elyn bile lagi??? Jangan la memilih sangat...


Adoi... penat hokeh menjawap.. ape yang aku leh jawap adelah..

"Blom sampai jodoh lagi.. nak wat camane.. jodoh pertemuan kuase Allah.. susah2 carikkan la elyn calon, boleh? Elyn nak yang kaye dan ensem, tu je..!"

Hiks.. jawap gitu kompem orang yang tanye tu senyap.. tak tanye dah pasni..

Tapi siyes... letih menjawap tau.. plus.. macam sedih mengenangkan diri yang tak laku ni tiap kali orang bertanye... macam... "buruk sangat ke aku ni?".. "orang lain lagi gemok dari aku, gelap besar tengit tak bergaye ade je orang nak....".. "agak2 aku ni kawin ke tak tah..."

So kawan2, kalau la terrrrjumpe aku ke... terrrborak ke.. sile la jangan tanye soalan sensitip itew... kalau korang ade calon untuk aku ok jek, sile la maklumkan aku yek! hikhik..

^__^ V

4 comments:

bvlgarigirl @ Arianna said...

hahahaaa...elyn jgn sedih sayang. mmg orang suka tanya macam tu. len kali tanya la dia balik

'makcik/pakcik ada anak tak? boleh rekomen kt saya'

hehehe...

anyway, selamat hari raya. maaf zahir batin ye. i miss you too...{hugssss}

-eLyNhere- said...

arianna,
hehe tq dear. tp tula.. kene tahan sket.. boring menjawap.

T__T

MuhD NoR AzyM said...

Kaya dan ensem? Demand tinggi ni..haha

-eLyNhere- said...

azym,
haha.. demand harusla tinggi.. dapat x dpt lain cite.. hiksss...!