Wednesday, September 30, 2009

Mendatingkan Diri



Semalam pas balik keje saye mendatingkan diri.. malas nak gi jauh2.. area wangsa maju je sudah la.. Akhirnye ke JJ la kite..

Akibat dah muakkk tahap nak muntah gi JJ sane.. tatau nak makan pe dah... Sumenye dah bosan.. Last2... try kat egg house ke ape name die.. Dulu penah la sekali.. tapi fries hampeh.. lemau n sejuk, makanan out! Tu yang takmo dah makan situ.. Tapi.. ntah smalam ape mimpi tah.. masuk jugak la ke sane..

Mase order menu tu.. adelah gambar menu baru katenye, tapi takde harge.. so aku tanye la pekerje tu, "yang ni bape?"

Dengan belagak dan kereknye die jawap, "tu ade harge kat situ".

Aku jawap la balik, "tu yang with rice, saye tanye yang takde nasik nih...................."

Mule la haku nak hangin.. Dah la jawap kerek.. Padehal lain orang tanye lain die jawap. Ingat aku bute ke tak nampak menu tu.. Lepas abi dah bayar, dengan belagaknye aku request, "saye nak fries yang baru goreng ye, taknak yang lemau dan sejuk.." haha.. lantak la.. Kate dah penah terkene kan. Harusla demand sket..

Rupenye set tu dah tukar fries ke wedges.. dalam gambar fries je.. mane la aku tau kan.. Pastu dengan belagaknye lagi aku request nak wedges yang panas2.. hiks.. lantokkk.. Sape suh ko kerek dulu.. aku balas laaa..

Hasilnye.. kami dapat makanan yang panassss berasap baru masak.. ohhh sukenye...



- grilled chicken with black pepper sauce for him -




- fish and chips for me -
err... celah mane chips nye? haha..



Rase die not bad la.. ok ok je la.. Mungkin sebab makan panas2 kan.. sedap la.. Oh sorry, gambar senget lagi! Taktau la nak adjust menatang nih.. ishhh!!! Malas lak tu nak beger2.. so lantakkan aje di situ.. Quality gambar teruk ye.. HP murah maa.. hehe.

Lepas makan kami pun balik..

Itu saje untuk semalam.. ^__^

No comments: