Saturday, June 2, 2012

Makan + Makan = Stress




Hai korang. Nak mengadu la sikit, lately badan saya makin naik la. Pipi membulat pastu perut mengalahkan ibu mengandung. Kena buat something la kan. Sampai bila nak macam ni elyn oi? Pastu meroyan cakap kat orang takda bf. Haish! :P


Jadinya saya buat keputusan starting next week saya nak pergi swimming dan jogging secara rutin. Takmo malas2 dah. Harapkan muka putih badan macam peti ais, tak guna beb. Biar la seiring sejalan gitu. Baru lah senonoh sikit orang pandang. Kan? Nasib baik la rumah sewa ni ada pool. Boleh la jugak swim free. Hehe. Dah la orang tak ramai lagi. Oh seronoknya!  Eh petang ni saya plan nak rasmi pool tu la. Cari mood untuk next week. Ahaks!


Semalam saya jumpa kawan kolej, dah 2 tahun tak jumpa kot. Dia cakap makin lama dia tengok saya makin kembang. Hahaha siut betul terlampau jujur. Cuba la cakap muka kiut ke apa ke sedap jugak hati. Balance la jugak kritikan dia tu. Haha. Oh ye semalam kami makan kenny rogers. Gambar adalah Google aje sebab malu nak snap tengah2 laman keliling penuh dengan orang. Kalau meja tepi tu takde la orang nampak. 






Sama sebijik ni la menu saya. Bahagian wing jugak. Jenuh memotong okeh rasa nak guna tangan je. Tengah syok makan mama call suruh tapaukan KFC. Ingatkan mama sorang je nak makan, saya beli Dinner Plate dengan cheezy wedges je la. Sudahnya 3 orang berebut makan. Haha kesian tau. Bukan la lapar sangat pun yang lagi 2 orang tu, tetibe berselera bau KFC. Huhu. Oh jangan taktahu, saya dah makan KFC lunch tu sebenarnya. Gulp!


Kelmarin saya dengan budak ofis decide nak try menu baru kat Pizza Hut. Saya ambik Chicken Chop dengan Black Pepper sauce kot nama dia. Gravy dengan mashed potato tu macam Kenny Rogers punya je la. Rasanya sedap lagi Kenny Rogers kot. Dengan RM 14.90 boleh dapat macam2 compare dengan Pizza Hut ni.




Sorry la gambar tak proper. Angle ke laut. Haha. Segan uols, iols kat tengah island tu keliling ramai orang. Malu pulak nak amik gambar beriya, japgi orang umpat, malas la. Tu yang sorok2 je snap laju2. Tak kisah la hasil macam ni pun nak je tepek kat blog. Hiks. 


Tengok la dua hari berturut2 makan makanan berkalori tinggi. Pastu complain kata badan gemok. Ape kes?  Jom jogging sekarang!! 


T________T









No comments: