Wednesday, June 6, 2012

Food Poisoning!


Hi uols.


Hari ni saya MC la. Semalam makan keropok lekor tak rebus tak goreng, main ngap je. Sudahnya kepala pusing, perut memulas, muntah dan cherry berry. Fadan muka. Huhu. Dah la kat ofis tu banyak kerja. Cheque belum ready lagi. Ni dah 6hb. Harap2 takda masalah pape la hendaknya.


Saya terfikir la tadi, awal tahun aritu ada buat azam. Ni dah masuk bulan 6, apa kabar agaknya azam saya tu eh? Hutang2 rasanya semakin berkurangan. Banyak yang dah setel. Cuma 1 je yang tak memberangsangkan. Lemak2 kat badan ni naik dan turun sesedap rasa la. Kena fokus lebih untuk yang satu tu. Asal nak work out je, saya sakit. So bertangguh la segala plan. Sudahnya semangat pun pudar ditiup angin.. Abih camno?


Amboi dalam pada sakit tu sempat saya fikir pasal benda serius2 ni eh? Haha. Jangan taktahu saya baru lepas basuh bilik air okeh. Berkarat sangat dinding tu. Adik lelaki memang jangan berharap la diorang nak basuh. Kat bawah pulak dengar tungtang abah tengah masak. Taktahu la masak apa. Kalau abah masak, memang takda sapa boleh masuk dapur ye. Nanti kena halau. Huhu.


Oh ye, anak buah saya discharge hari ni. Alhamdulilah. Ingat nak pergi melawat sebelum dia balik, tengok la camne. Yang penting sekarang saya nak kemas bilik kejap. Wah rajinnya?!


Eh kejap. Semalam mimpi adalah sangat seronok. Mimpi dating dengan Kamil. Hahahaha. Funny tapi seronok. Pergi tengok pokok, ikan dan masuk hutan then sesat. Tapi still happy. Motip?? Saya pun taktau :P


Ok tu aje, babai! :)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: