Thursday, June 7, 2012

Jual Jual, Siapa Nak Beli?



Amboi jual apa la agaknya tu eh? Hehe sebenarnya nak tayang muka la uols. Ni fresh from oven ni. Baru kejap2 tadi je amik. Macam biasa la dalam kereta panas membahang keluar lunch tadi, pastu teringat nak ambik gambar sebab hari ni pakai tudung bawal. Saya suka tengok muka sendiri bertudung bawal tau. Nampak normal. Tapi saya selalu pakai selendang. Sebab apa? Sebab bawal kena gosok, selendang tak payah. Lalalala~






Ini la rupa terbaru budak debab yang kuat berpeluh ni. Kengkadang kan muka saya macam ada orang simbah air okeh. Berpeluh punya pasal la. Sorry la nampak kaler tak sekata sebab duduk dalam kereta, belah bawah je pengcahayaan bagus, belah atas golap sebab tertutup dek bumbung kereta la. Takpe kot kan? Aci je kan? 


Oh ye, saya bukan cacat or nak sembunyi apa2 ye gambar setengah macam tu. Hahahaha. Tu adalah langkah keselamatan sebab ada orang psycho suka curi gambar orang kat blog. So not nice. Walaupun ramai yang cakap 'tak hingin nak curik gambar ko la elyn', tapi saya tatap kena berjaga2 sebab bukan semua orang akan bersikap normal kan? Lagi pun blog ni public, sesiapa je boleh bukak. Menyesal dulu pendapatan, menyesal kemudian tiada gunanya. Hikhik.


Untuk yang tak paham kenapa saya gedik nak post gambar baru, sebenarnya nak tunjuk hasil lepas pakai Tabita la. Tapi sekarang saya dah stop tau. Saja la untuk rekod sendiri jugak, boleh tengok perubahan ke apa ke kan? Kan? Hehe. 


Eh ada sapa2 nak beli tak ni? Ahaksssss okbye!



No comments: