Friday, April 27, 2012

Outing With Gfs~



Semalam saya dating dengan girlfriends. Lama sangat tak berkumpul ramai2. Ibu mengandung sorang tu teringin makan kat Laman Grill, so ke sana la kami. Macam yang saya bagitau dulu, restoran tu milik Chef Zubir Masterchef. Makanan kat sana boleh tahan jugak la. Ada improvement. Mungkin sebab semalam Chef Daniel yang masak kot. Ahaks. Oh sangat comel okeh Daniel semalam. Senyummmmmmm meleret je. Geram rasa nak ambik gambar, tapi malu dan timing tak kena. Sebab me and my girlfriends tengah discuss topik serius tapi saya boleh main2 mata dengan chef2 kat sana pulak. Haha. Sowie cannot help it! :P






Dah banyak kali makan ayam ayam ayam, semalam nak try ikan. Saya tak suka sangat steak. Taktau la kenapa. Tapi dalam set Fish & Chips takda meat pie tu. Yang belah kiri tu. Saya suka sangat pie tu! Lepas goda lebih kurang waiter yang ambik order (nasib baik lelaki, kalau perempuan jangan harap nak dilayan budak gedik yang debab ni!), dia pun agree nak tukar fries kepada pie yang maveles tu! Yay! Ok sebenarnya dia tanya chef kat dapur dulu, boleh ke tak, pastu dia cakap boleh. Awww terharu! Mesti Daniel yang cakap boleh tu kan? Mesti dia kesian kat kakak yang comel ni kan? Kan? Haha over gedik melampau. *PANG!! 



Lepas dah lepak kat Laman Grill macam taknak balik sampai orang dah pandang lain macam, kami beredar ke cafe depan tu, Coffee Planet. Nak pekena kopi sambil sambung cerita life masing2 catch up mana yang dah tertinggal banyak sangat. Saya order Macadamia Frappe. Memang maveles lemak berkrim minum sambil pejam2 mata menghayati kenikmatan air tu. Hehe. Yang dalam gambar ni promosi untuk bulan April, Cookies and cream frappe kot nama dia kalau tak silap. Rasanya silap. Tapi lebih kurang tu la kot sebab ada gambar Oreo. Heeeee..





Saya sampai rumah dalam kul 11 lebih. Aman damai sebab jalan dah tak jem. Sangat happy dapat borak2 dengan kesayangan walaupun sampai rumah agak lewat. Tak sabar nak tunggu baby dalam perut tu keluar! Mesti lagi meriah bila outing ramai2. Lepas sorang2 bertunang, kawin. So happy. Turn saya tak tau la bila. Soon insyaAllah =)


Ok tu aje nak bebel. Happy weekend guys! Tata! =)

No comments: