Thursday, April 12, 2012

Casa Impian Now at Jusco Seremban 2!




Hi uols! Saya sangat bz la lately. Banyak benda nak setelkan. Maklumla branch semakin banyak.. ahaks ahaks.


Hari Selasa malam kami ke Jusco Seremban 2 untuk setup promotion area kat bahagian Home Décor. 2 minggu kalau tak silap kat situ. Later akan pindah ke permanent area, not sure kat bahagian mana tapi still dalam Home Décor jugak la. Setup start kul 10 malam, habis kul 1 pagi. Saya sampai rumah kul 2 pagi. Nice sangat. Haha.


Meh tengok bagaimana rupa bentuk tempat baru kami ni.







Duduk kat tengah2 island sebelah escalator dan berdepan dengan kaunter. Senang je nak cari. Sapa2 pergi Jusco Seremban tu jangan lupa singgah dan tengok2 kedai kami k? Saya yang angkat meja susun barang semua tu tauuu. Penat tauuuu. So, jangan lupa singgah tauuu.. Hikhik.


Sebenarnya banyak lagi outlet baru bukak. Tapi ni je yang saya involve. Tu yang kena show off skit. Ahaks. Next outlet, Jusco AU2 pulak. Yay! Nanti kalau ada gambar, saya tepek kat sini jugak ye? =)


Oklah nak gi makan jap. Korang pun jangan skip2 lunch tau. Tata!






No comments: