Monday, February 13, 2012

New Perfume! Yay!




Semalam saya beli perfume baru tau. Hiks. Dah 2 bulan tak pakai perfume sebab dah abis. Perfume yang lama tu pun tak berapa nak bau sebab bau dia very mild. Saya beli raya 2 tahun lepas. So consider dah setahun la saya tak berbau wangi. Boleh? Hehe.



Kali ni saya berkenan kat Dolce & Gabbana: The One.






Nampak kelazzz sangat botol dan warna dia kan? Ececeh. Masa bayar tu mama ada sekali. Mama bulatkan mata tengok saya kuarkan duit berkeping2. Pastu geleng kepala. Haha. Ala 2 tahun sekali je ma, pejam mata je la.. Hiks.




Balik rumah punya la hati berbunga2. Gembira betul rasa. Tapi kegembiraan tu di sentap balik tak sampai 10 minit pun, bilamana saya sampai rumah dan tengok ada Audi TT kat depan rumah! Dan rupanya kawan adik punya! Perempuan! Aaaaaaaaa jeles! Terus berasa down selama sejam. Haha huduh perangai.



Ok tu je nak bagitau. Oh, dan harini saya sangat wangi ok. Sile jeles. K bye! :P






No comments: