Thursday, February 16, 2012

Cerita Hari Ini



Hi korang!


Ok tak baju baru blog saya ni? Hiks. Lama tak tukar dekat setahun kot? Ke lebih?


Ramai betul orang cari pasal Anuar Zain dan sampai ke blog saya. Huhu. Kaget ai sekejap tau :P


Nak cerita la, hari ni saya sangat lah panas hati. Sangat2 panas hati. Saya tak sangka saya akan bergaul dengan orang yang sangat pelik. Kalau kawan2 je takpe, tak suka boleh blah je. Tapi kalau involve pasal keje, suka tak suka kena hadap jugak la. Eeeiiii geram betul. Dari semalam saya cuba cool kan diri sendiri dengan cara dengar lagu Maher Zain. Rasa tenangggg je bila dengar lagu2 dia.


Oh malam ni kontena sampai dari Bali. Maknanya kene keje keras la. Punggah kontena. Bos takde, pergi umrah, so kami kene setelkan sendiri. InsyaAllah semua berjalan dengan baik je. Harap2 la.


Ok nak sambung dengar lagu Maher Zain lagi. Hati masih panas. Bye~



No comments: