Tuesday, November 8, 2011

Oops I did it again!



Hi korang :)



Oh, tak terlambat kot nak ucapkan Selamat Hari Raya Qurban! :)


Saye dah berkorban banyak bende kot bulan ni. Haha. Rasenye tahun 2011 adelah tahun yang sangat menguji tahap kerasionalan saye. Sangattttt.


I've been dealing with a lot of problems lately. But somehow I manage to find the solutions. Rase macam pecah kepala berfikir secara matang beberapa hari yang lepas ni. Tapi ujian tu datang untuk menyedarkan kita yang mungkin terlalai sebelum ni kan? Untuk jadikan kita lebih kuat. Lebih berhati hati di masa akan datang.


Manusia memang takkan lepas dari buat salah. Takkan ada yang perfect. Begitu jugak saya. All this while parents and family sangat mempengaruhi ape yang saye buat. Dari belajar sampai dah TUA ni. Dan akhirnya saya realised yang saya dah tak boleh nak ikut semua kehendak mereka. Saye kene fikirkan diri sendiri jugak. What makes me happy,itu yang penting. Dan akhirnya, hari ni saya buat keputusan yang sangat besar impaknya. It's all about me, myself and my life. Syukur, mama faham situasi saye, dan mama restu. :)


Tak peduli dah orang nak kate ape. In the end, kite yang deal dengan life kite, bukan orang lain. Kite yang nak makan, bayar duit kete, duit rumah. Bukan mintak kat sape2. So.. Biarlah ape orang nak cakap. Rezeki masing2 dah ditentukan. Mungkin hari ni saye di uji. Mane tau esok esok orang lain pulak di uji. Kite taktau bahagian masing2 kan?


So, have respect on others life. Life sendiri pun belom terjamin lagi bahagia sampai hujung nyawa,kan? So simpanla mulut tempayan tu, tak payah nak bukak bersepah2 sangat. *Eh? Tetibe! Haha :P


Tu je kot nak luah. Nak tido dah, esok keje! Nite uols! :)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


2 comments:

cryclown said...

hehehe.. jgn lupa msk dgg korban tu bes2:)

-eLyNhere- said...

haaa.. suda mcm2 hasil masakannye. tapi lupe mau amik gambar. so tak bole show off! :P