Tuesday, November 29, 2011

Cerita Weekend




Ade sape-sape dah try pizza yang banyakkkkkk cheese tu? Saye dah try dah ahad lepas. Erm, tak sedap mane la kot. Sos dia masam pastu cheese tu sendiri dah masam kan? So tak bernafsu sangat la tekak ni telan. Saye makan satu slice je. Ye di ulang, SATU slice aje. Which is sangat pelik . So not me. Ahaks.





Ni la rupe bentuk beliau. Sorry la ye kualiti gambar hampeh. HP murah jek. Huhu.




Pastu malam tu adik teringin durian la pulak. Beli durian kat pasar malam, pastu lebihannye mama wat kuah durian. Putih suci lemak merdu. Sangat sedap! Saye tak suke yang letak gula melaka kaler perang2 tu. Dok behi. Hiks.







Mama ade masak asam pedas tengah hari tu sebenarnye. Pengaruh dari Masterchef la. Setap giler okeh! Tapi saye tak suke sangat ikan laut ni. Ikan darat saye gemar la. So, hirup2 kuah makan bendi je la.. Layanzzzz..



Ok dah, nak balik. Babai! =)



4 comments:

misz sheyla said...

ni sape ajar wat entry kejam2 gini nih??? time2 kelaparan lak tu...marah tol.... * type sambil air liur meleleh2

-eLyNhere- said...

alamak. haha panik taw bace mule2. igt dah kene marah! :P
pas tgk ni gi makan, kan setel tu.. hiks ;)

myzamar said...

try la dominos pizza..dgr2 lg sedap..

-eLyNhere- said...

ye, mmg so far dominos adelah paling tersedap! dan murah! hehe. =)