Tuesday, November 22, 2011

1st Time Excited Tengok Bola!




Saya ni bukanla peminat bola sepak. Lagi2 bola sepak luar negara. Langsung tak minat. Tapi kannnn... sejak kebelakangan ni saya berminat nak tengok team Malaysia punye game. Sampaikan dalam family, saya sorang la yang terhegeh2 tak sabar tunggu bola, padahal adik lelaki rileks je. Haha.


Dan semalam dengan lagak seorang lelaki bujang saye ajak dak ofis tengok bola sesame kat mapley. Dorang plak melayan jek. Kul 8 dah sampai, amik table depan TV. Excited giler tunggu bola start. Saye yang lagi banyak tau info dari kawan laki ni. Ish. Ade ke dia pegi tanye saye, "Owh coach dorang ni cina ke?". Ehhhhhhh... awak tu lelaki kot. Patut lagi tau dari pempuan. Marah btol! Hinsss!


Bila bola start, saya adalah sorang je pempuan, pakai tudung lak tu, duduk depan tv dikerumuni lelaki. Awwww malu kitewww tawww~ Haha. Pastu menjerit same naik nih dengan lelaki. Tapi nasib baik la time tu sume jerit, so suara saye tenggelam la kot.. kan. Tapi saya syak pakcik yang kat depan tv tu dengar suara saya la sebab dia toleh belakang pas saya jerit. Gaknye tertanya suara pempuan mane lak ni over act sungguh. Haha.


Ape2 pun semalam memang kenangan yang sangat best tak boleh saya lupe la! Dah rase cam tengok kat stadium. Dorang sume sangat happening. Masing2 bersorak menyanyi macamkan kawan dah lame kenal. Nak nak pulak menang plak tu! Muke saya senyummmmmm je macam happy baru dapat bunge sejambak. Kul 12 baru gerak balik umah. Mama dah sound dah suh balik cepat. Pelik gaknye tengok anak dara dia yang feeling anak jantan gi tengok bola kat luar sampai tengah malam. Ahaks. Nasib baik menang kan? Berbaloi la kirenye duduk melekat kat kusi tu selama 4 jam! =)



Tahniah Harimau Muda! Aummmmmmmm!


No comments: