Friday, October 9, 2015

Sakit-Sakit Badan


Hi korang!


Lately asik la sakit badan macam orang tua. Rasa nak tercabut lengan pun ada. Kadang2 bahu rasa macam perittt je nak je tarik urat2 kat dalam tu.
Kenapa eh? Takkan sebab workout kot? Ala senaman ringan je pun bukan hardcore sangat.
Kalau ada orang urut best ni.. 


Barang dapur dah nak kena restock la banyak dah habis. Eceh bajet macam duk sendiri jek hikhik. 
Yela saya duk dengan parents, barang dapur sure la diorang dah sediakan. Maksud saya barang untuk berdiet. Macam roti wholemeal ke, salad ke, tortila ke, gitu. 


Nak menyinggah kedai cukup bercinta la. Taktau la kenapa. Memikirkan nanti kene hangkut sorang2 masuk dalam kete lagi la tak sanggup. Nak mintak tolong laki, belum berlaki lagi. Susah btul.


Okla nak share apa saya makan lunch tadi.

Ayam bakar tu sedap okeh. Cantik kaler tomato duk atas salad tu kan? Hehe. Makan nasik dengan kicap paling nikmat. Tolonglah.




Semalam saya makan kenny rogers. Apa? Orang diet tak boleh makan fastfood? Anda silap. Tengok pinggan saya ni.
Healthy sangat side dish saya kan? 



Member saya yang kononnye beratkin, dia amik side dish mashed potato, mac & cheese dan nasi T__T
Diet atkin takleh makan karbo tapi dia order semua karbo kecuali ayam tu la protein. Sabo je la.


Ok tu je nak share hari ni. Nak mintak tolong orang urutkan bahu kejap la.

Tata!

No comments: