Thursday, July 11, 2013

Cuci Mata Yuk!



Selamat Berpuasa kawan2 semua! =)

Sementara tengah lapar ni saya nak bagi pahala kat korang. Bagi jamu mata dengan gambar makanan. Hikhik.

Sebenarnya ni saya makan kat Masalam sebelum puasa hari tu. Kat tingkat bawah sekali. Sebelah coolblog. Saja nak test makanan kat situ. 


Saya makan ini. Nama dia pun tak ingat dah. Apatah lagi nama kedai. Sorry ye uols. Huhu. Tapi sedap =)



Yang ni saya ingat. Namanya lasagna. Pun sedap jugak kira tak menyesal la order. Tapi bezanya, lasagna ni instant punya, dia panaskan kat oven je. Yang gambar atas tadi tu dia buat sendiri bila ada order.


Lepas makan pedas2 kena la ada ice cream ye tak? (alasan). Jadi kami order pancake siap ada ice cream lagi kat Paddington. Sedaaaaap. 



So macam mana? Terliur tak? Saya dah terliur dah ni. Sabar2. Berapa jam je lagi ni nak berbuka. 

Siapa belum solat lagi sila solat cepat dah nak masuk Asar dah ni. Selamat berbuka ye kawan2. 



No comments: