Monday, August 27, 2012

FullHouse Sunway Pyramid



Hi korang! Welcome back! Hehe. Mesti ramai baru masuk keje hari ni kan? Saya baru start keje hari ni. Bahagianya cuti seminggu lepak kat rumah. =)


Saya takmau cerita pasal raya sebab raya tahun ni takda apa nak diceritakan sangat pun. So, saya nak cerita pasal post tertunggak yang patutnya saya setelkan sebelum raya, tapi tak sempat. Hehe. 


Rabu before raya, saya dan ex-colleagues berbuka ramai2 kat Fullhouse Sunway Pyramid. Saya 1st time makan kat sana. Reserve tempat paginya, dan pukul 7pm kami sampai depan kedai. Agak excited sebenarnya sebab ada maskot2 Fullhouse kat situ 3 orang. So comel rasa nak tolak maskot tu. Haha.





Ok teruskan dengan menu je la ye. Saya minum Banana Milkshake. Saya bayangkan Banana yang buah pisang fresh tu dia blend dengan susu. Rupanya tu hanya bayangan saya je. Diorang guna powder punya. So rasa dia..... em.... tak mengikuti tekak saya la kot. Rata2 air yang ada pearl ni macam air2 kat CoolBlog aje la lebih kurang. Siapa tak suka, better order fresh juice atau hot drinks. Harga, RM7.90.






Saya makan Wok-Sear Chicken Chop. Harganya RM16.90. Sedap sungguh laaa.. Yang bulat2 tu sebenarnya kismis tau, juicy gitu. Pastu mashed potato dia pun sangatlah sedap. Lite2 je rasa. Kenyang gak la makan walaupun nampak cam sikit je portion dia.





Ni pulak burger sebenarnya. Saya taktahu nama dia. Tapi saya yakin harganya juga RM16.90. Rata2 harga semua lebih kurang je kan? Kebetulan menu kami semua sama harga. Haha.





Yang ini Wasabi Fish & Wedges. Harga RM16.90 juga. Ini biasa je la kan. Ikan dan wedges dan salad. Sedap je :)





Dan ini ialah Vongole Spaghetti. Harga RM16.90. Spaghetti kerang la kot kononnya. Hehe. Sedap jugak.





And last but not least, ini la kami. Tukang ambil gambar ialah seorang badut yang sangat annoying, cuba entertain budak kecik kononnya tapi tak sedar budak yang paling kecik tu pun dah sekolah menengah! -_____-



So itu aje takat ni. Saya kena siapkan keje apa yang patut, kalau ada bahan nanti saya update lagi okay? Tata korang! =)


1 comment:

Meniti Hari.... said...

alahai sodapnyo!!!!haha...

http://takarasanjo.says.com/recommendations/30-nights-stay

tlong3...klik2 naa...^^