Thursday, June 23, 2011

Perangai Buruk Seorang Perempuan Yang Comel



Korang dah lunch? Saye baru je sudah. Kenyang, alhamdulillah.


Tadi sebelum makan sangat la lapar dan nafsu pun membuak2. Itu nak ini nak. Tapi sangat susah nak buat pilihan yang tepat. Konon nasik taknak makan, GEMOK katenye.. *sigh*


Tiba2 tak semena idea datang..... Dah lame tak pegi Burger King!


Ok terus set nak gi tapau BK sekarang juge now! now! now! Tapi langkah terhenti depan cermin sebab kononnye dah berjaye buang sedikit selulit diserata badan baru2 ni.. sayang pulak nak rosakkan badan dengan makan fastfood. Belek muke, tangan, perut, peha, bumbum... Mengeluh kecik... Nak jaga badan ke nak jaga nafsu...? Mata suke tengok badan yang semakin semenggah. Tapi tekak pulak nak BK nak BK! Jemu dengan masakan kedai sebelah menyebelah ni.....
Kalah dengan nafsu tekak sendiri, saye pun terusssss laju2 jalan menuju ke kerete untuk tapau BK!


Balik ofis, makan dengan penuh nikmat dan senyum sampai telinge. Tapi halfway dah kenyang. Whopper katenye. Memang la kenyang, besar! Haaa tengok, kate nak diet, beli Whopper. Tak agak2 langsung. Beli je la yang kecik ke, Whopper Jr pun bole. Dasar nafsu besar!



Bila dah ade perasaan kenyang tu mule la... Mula la rase bersalah. Menyesalllll tak sudah makan fastfood. "What have i done???" Ha gitu.. Terus pasang niat taknak dah makan fastfood untuk 3 bulan! Terus nak workout petang karang! Terus rase nak gi sauna ke jogging ke ape2 je asal bole buang balik semua bende yang dah masuk dalam badan ni! Terus rase nak nangis! Terus rase nak call boifren bagitau dah buat bende paling bodoh dalam dunia ni! Insafffff sangat2 la rasenye!


Tapi...... tak lama pun......


Petang karang bile member ajak gi makan KFC pulak, secara otometik akan jawap, "Jom jom!"


Nampak...?


Teruk kan...? Tu la antara perangai buruk sorang perempuan yang comel.. T___T
Korang camne? Ade ke perangai begini juge?



*comel = debab / gemok.







2 comments:

sweethOneY said...

Heheheheeee sama cam perangai kita. Makann lepas tu menyesal sangat2 rasa nak jolok muntah keluar je. hahaha

-eLyNhere- said...

haaa geng!

btol tu rase cam nk jolok kuarkan balik..! ish teruknye perangai kite? hahaha. selere besar sesaje. tp iza ok la tak gebu mcm kiteeee ni... dah rupe doh terlebih mauripan dah.. isk :P