Tuesday, June 7, 2011

Kulit Mengelupas!



Sejak balik dari bercuti aritu kulit macam tegang semacam pastu elok hari Jumaat pagi nak pegi keje, tengok kat cermin kulit muka dah mengelupas dan berkerak! Erk!


Tapi buat biasa je teruskan mekap dan pegi keje macam biase. Tapi budak ofis plak bantai tegur lepas sorang sorang. Maknanya semua orang nampak. Dan sekarang, lepas dah 6 ari balik KL pun muke masih lagi tak elok. Sampai malu nak keluar. Nanti sumerang nampak camne? Malu malu...


Kenape eh? Saye takde pun mandi laut. Biasenye kalau mengelupas ni sebab mandi laut tengah panas. Aritu gi Penang pun tak pegi tepi laut. Cuma masa kat Perlis sangatttt sangattt sangattt panas la. Takkan sebab tu kot? Sekarang ni terpakse pakai tudung kedepankan sikit nak kaver muke ni. Sampai budak ofis kate, " Kak Elyn ni ular ke nak salin kulit eh? " T_____T


Pagi petang siang malam sudah ku lumur dengan baby oil segala. Tak jugak elok2. Helppppppppppppppppp! :'(


2 comments:

sweethOneY said...

ohhh kulit kita suka mengelupasss klo panas sgt.. segannn nk keluar sbb pki bedak pun mcm tompok2 je.. hehe

minum byk air kot utk elokkan dia..

-eLyNhere- said...

bergelen dah minum air tau... sampai naik senak dah. tp arini dah kuranggg byk dah... suke sgt! hehe.