Sunday, October 24, 2010

Bos Saya Sangat Best!



Last week, my bos ade photoshoot untuk satu magazine ni. Konsep adelah smart casual. So dah decide nak pakai jeans and white blause. Dan kelakarnye my bos kate dia takde jeans n blouse yang sesuai untuk photoshoot tu and decide nak beli baru dannn nak bawak kami pergi shopping same dannnnnn belikan kami jeans baru jugak.....! OMG rase mau guling2 selame 5 saat! Haha.

Jadi, after work, kami menuju ke Bangsar Village dan masuk ke kedai2 yang.. er.. yang kompem kami taknak masuk sesuke hati. Hahahaha. Ok tak kelakar. Ye, saye memang tak mampu ye masuk kedai yang mahal2 sangat ni. *sob sob*

Mula2 masuk Dorothy Perkins (sebab kat situ ade size saye, muahahahahahahahahahaha) dan telah mensajeskan baju dan suar yang sesuai untuk my bos di mase yang same mengusha jeans untuk diri sendiri.. Hahahahahaha keji punye staff! =P Hasilnye, berhelai2 jugak la sampai ke kaunter dan total sume kene bayar memang rase mau pitam laju2.. Huhu.

Lepas tu masuk pulak ZARA. OMG. Tapi promoter kat sane adelah sangat rude dan muke masam dan tak peramah dan bajet korang best. Huh benci! Baru jadi promoter suda naik kepala besar.. Lempang mau? Ergh! Najis! Walaubagaimanepun, bos saye juge menerai beberape helai blouse dan jugak kasut dan hasil yang ke kaunter menunjukan amaunt yang saye jugak tak sanggup nak bayangkan. Huhu.

Lepas tu masuk pulak ke Guess dan menerai blouse lagi dan lagi dan amountnye.. erm.. telan air liur jugak la kan. Huhu. Dan lepas tu masuk er.. tah ape ke name kedai yang memang takde kat jusco ke giant ke (tempat yang slalu kitorang pegi.. haha). Memang kalau dicampur2 jumlahnye boleh mendatangkan sakit jantung yang teruk. Huhu.

Tapi...

Best jugak la kan at least dapat jugak sehelai dua dari brand2 di atas. Dan secara tak langsung dapat la masuk ke butik yang saye tak boleh masuk sesuke hati. Haha. Oleh itu, tak faham2 lagi? Sile keje keras dan jangan asik bukak facebook je ye cik elyn. Haha. T__T


2 comments:

Qib said...

tsk.. x mmpuuuoooouuooo
Latest entry di:

Saya blogger baru.

Kisah ikan keli

Izzatul Azma said...

bestnyeeeeeee