Wednesday, July 29, 2009

Potato Salad



Tajuk macam resepi la plak kan.. hehe.
Tade2.. aku bukan nak jaja resepi.. aku saje jek wat gempak..

Malam tadi, tetibe macam teringiiiiiiiin sangat nak makan potato salad...
Sampai2 umah kul 8 tuh, trus rebus kentang, pastu mandi2, turun dapur balik, tos kentang, gaul ngan mayo n thousand island. perghhhh.. nikmattt!!! Sile refer gambar di bawah.. hehe.


- nampak tedap kann... hiks..! -


Ye, aku giler kentang ye kawan2.. ko bagi la ape jenis kentang pon, memang aku telan saje! Haha. Kalau gi KFC, mesti ade cheezy wedges.. menu wajib tuh! B taby aku dah paham sangat dah. hiks!

Esok nak wat puding caramel plak. Nak wat jadi kental tak lobang2 gitu. Selame ni aku wat mestiiiiiii ade lobang2.. tak ensem ohhh! Maklang kate jangan pukul telor secare rakus, nanti die lobang2.. aku mau kasi try laaa.. ala butut kaaa tala butuut.. ahaks! Nak letak kat besdey party dak Damia tu kang.. kene la lawa2.. hehe.

Ok, itu saje.. dadaaa~!

No comments: