Saturday, June 6, 2009

Shah Alam = Lubuk Laki Ensem?


Macam siot je tittle kan? hehe

Mase keje kat KL dulu, aku salu tanye member aku,
"eh, asal gi mane2 sume cineeeeee jek??"
"asal kat ofis ni sume laki cine jek??"
"kedai mkn mlayu pon isiknye cine jek eh?? mane pegi laki mlayu aaa????"

Member aku jwp,
"laki mlayu banyak dalam lokap or penjare..." perghhhhh... makan dlm siot!

Tp ade logiknye jugak kan..? Kebanyakannye dah jadik LOSER! Har Har Har..

Kat Shah Alam ni lain..

Mane2 pegi pon sumeeeee mlayu jek..

Pandang kiri, laki mlayu.
Pandang kanan, laki mlayu.
Pandang depan, erk! pompuan garang! (boss aku ler)
Pandang blakang, ishhh.. jangan pandang blakang oh! ngeri!

Aku g beli bekfes, nmpk mamat ensem smart2 ngah bekfes..
Dah jadik lumrah alam, bilemane sorg laki nmpk seorg pompuan yg comey lotey cam haku ni *hikhik*, mesti die akan pandang.. dann adegan mate bertentang mate pon terjadik..*uish segan ai*.. ahaks
G lunch, same gak.. pandangan yg menyedapkan mate..
G soping kompleks, perghhh makin indahhhh.... sampai juling2... haha.
Tapi aku tak gatal ok... nampak laki ramai2, tross pandang bwh sambey wat muke suci.. haha.

Tadi, g isik minyak kat shell, sebelah kiri kanan aku mamat ensem.. pakai kete mewah lak tu.. perghhh!
AND! Diorg pandang aku ok! Senyum lagik!!! Oh My God!! *aura gedik terserlah*
Sebelum ni kat KL, aku kalau isik minyak, wat muke mama bosan jek.. sebab dah tau, tak cine, india, indon, bangla or nepal jek isik dlm shell tuh.. so takyah nak lelawa..

Tapiiiiiiii skrang aku dah sedar.... tiap ari gi keje kene lawa2 sket.. (selame ni aku slekeh jek g keje).

And!! Dengan bukti2 yang aku ade, dengan ini aku mengisytiharkan....

SHAH ALAM ADELAH LUBUK LAKI MLAYU YANG BERKUALITI

sile pecaye... hehe.

p/s: Kalo ade yang x setuju, sile nyatekan ape sebab x setuju ye.. jgn nak kutuk2.. after all, ni kan blog haku..suke ati haku la! haha..

2 comments:

ak_0143 said...

uhuk2
cmtuh ek
shah alam ek?
hahaha

lubuk pompuan cun mana lak ek??? =p

-eLyNhere- said...

lubuk pompuan cun.. erm.. tatau la mane..
Bangsar kot (OU).. sbb dkt ngan tv3..haha.