Tuesday, May 7, 2013

Outing With Mama


Hi semua! Semalam cuti tak? Saya cuti. Hikhik. Macam mana suasana mengundi tempat korang? Tempat saya sangat happening. Rasa seronok pulak kali ni, macam hari raya rasanya. Hehe. Masa tengah beratur panjang tunggu giliran, jumpa kawan- kawan sekolah lama. Ada yang dah debab, ada yang dah botak (gulp) dan ada jugak maintain macam tuuuu je dia. Jeles ai.


Ok takmo cerita pasal undi dah. Sensitif issue. Sampai sekarang pun fb masih panas dengan macam2 hal. 


Dalam entry sebelum ni saya bagitahu nak cerita pasal batu caves kan? Pastu tetiba gambar makanan ni nampak lagi menarik. Kita cerita yang ni dulu la ye. Hee.


Al kisahnya, saya deting dengan mama weekend aritu. Sebab dah janji nak belanja makan pizza. Mama suka sangat dengan mushroom soup and salad kat sana. Tapi yang sedihnya, masuk2 restoran je dah tak nampak salad bar. Puas saya panjangkan leher intai keliling, takda kelibat salad bar pun. Rupanya dah baru pizza hut. Menu pun lain. Ok fine, takda rezeki mama nak makan salad feveret. Takpela kita buat sendiri je kat rumah, bukan susah sangat pun. Haha.


Disebabkan mama macam nak makan benda benda manis, saya order la dessert ni.




Nama dia Oven-baked cookie sundae. Cookies tu panassss tau, wangi sangat. Letak pulak aiskrim vanila atas dia, memang lazat tak terperi la hasilnya .Maveles! Saya dengan mama makan berebut-rebut. Huhu.





Ni pizza baru, namanya double sensation pizza. Kami order ni sebab nampak sangaaaat menarik. Taktahu pulak pizza ada menu baru. Sebab takda pun kuar iklan dalam tv. Selalunya iklan kat tv la, radio la, paper la.. kan? Pelik sungguh. By the way, rasa dia sangat sedap! Banyaaaaak sangat protein kat dalam tu. Hehe. Memang mengenyangkan la, saya makan 2 slice je dah mintak ampun dah. Selebihnya tapau bagi adik. Recommended sangat untuk pencinta cheese tegar (like me). Hikhik.


Ok habis bab pizza. Sabtu lepas, adik belanja makan italian food kat Puah. Ada few gambar jugak saya sempat snap. Nanti saya up entry pasal tu ye? Huuuu banyak dah ni janji tapi taktau bila nak tunaikan. Kalau tak bz bolehla saya hapdet blog ni. Kalau membizi, maksudnya terbengkalai lah janji2 saya. Nasib baik saya bukan politician, kalau tak memang dah kena tendang beramai-ramai dah. Hikhik.


K la, takmo merepek dah. Bye uols! Keje molek molek! Muah muah! :P




No comments: