Wednesday, July 25, 2012

Lepas Stop Tabita



Wah tajuk cam sangat formal dan serius gitu. Well, ini memang serius. *batuk batuk*


Seperti yang saya war-warkan dalam entry sebelum ni, memang kulit saya elok lepas try tabita. Tapi memang tak sanggup menahan asyik menggelupas je. Orang lain takde pulak, kulit saya je menggelupas lite2. Mungkin sebab kulit nipis kot? Ntah lah. Jadi, saya buat keputusan untuk stop tabita dan tengok perubahan pada kulit ni.


Lepas beberapa bulan stop, kulit saya kadang2 ada jugak menggelupas. Mungkin malas pakai moisturizer kot. Hehe. Sebab dah terbiasa tak letak moisturizer masa guna tabita dulu. Tapi lama2 saya tengok kulit dah tak secantik dulu. Slow2 dia jadi kusam balik. Saya pernah tanya peeja, kalau stop kulit still maintain or akan back to normal? Tapi peeja taktau sebab dia tak pernah stop pakai.


Jadi sekarang saya dah ada jawapan. Dan saya taknak kulit jadi kusam macam dulu balik. So saya amik keputusan untuk pakai tabita semula! Hehe. Target time raya kulit mesti jadi gebu and putih supaya orang tak pandang rendah kat saya yang comel yang masih belum berpunya ni! *niat yang pelik*


Ok tu je nak bebel. Sedikit pengalaman dari pengguna tabita yang comel. *muntah*


Bye! Muahmuah! :P


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

cryclown said...

erm...ada sampel untuk tabita tak?
hehehe

nm dah macam nobita..igt td cite psl doraemon the movie..hahaha

-eLyNhere- said...

hahah. tu la pasal. masa 1st time dengar memang terbayang nobita je.

sample takde, tester pun takde :P