Thursday, August 25, 2011

RIP G-Brown!



Heee sesuke hati kasik name purse sendirik g-brown. Haha.



Saye telah berjaye membeli purse baru aka purse raya yang sangat funky berwarna merah. Haaaa taknak kalah kan beli warna merah? Ahaks!


Dan mase transfer2 barang tadi terjumpe la resit pembelian purse lame tu. 29/9/2008. OhEmGi! Patutla buwok lain macam, dah 3 tawun pakai rupenye. Naik malu nak kuarkan dari handbag. Kuar duit pun sorok2 je. Haha. Rase cam baru beli last year. Isk.


Mari amik gambar, dan sekarang bole buang dengan senang hati. Tq ms g-brown. Nice working with u. RIP.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


2 comments:

sweethOneY said...

hahaha sian g-brown.. kite pny purse 2 tahun lepas punya. tapi masih elok lagi. dan sangat sayang sbb incik bf yg kasik :P

-eLyNhere- said...

wah cermatnye iza jage purse. dah 2 tawun elok lagi. hehe. harusla kan, lebih2 lagi org tersyg kasik kan.... ;)