Saturday, November 7, 2009

Air Cond Sedut Darah?



Tadi ngah sedap2 layan cafe world, tibe tibe adik tanye,


si adik : ade bekas tak?

si kakak : bekas ape?

si adik : ape2 je la, macam tupperware.

si kakak : tengok kat toilet, macam ade 1 bekas.
*si adik pegi toilet ambik bekas tu.....pastu isik air*

si kakak : ko nak watpe tu?

si adik : nak letak dalam bilik la.

si kakak : huh??? nape plak?

si adik dengan muke konfiden : yela, kan air cond tu serap air, kalo takde air, nanti die serap air & DARAH dalam badan kite.. tu yang jadi cepat letih la, malas la, badan sakit2 laa..
*sambey terus berlalu masuk bilik die*


Yeke?? Btol ke camtu? Aku ade jugak la dengar orang kate badan tak segar kalo tido ber air cond. Tapi nak wat cemane.. Dah berpuluh tawun dok tido dalam air cond.. Bilik takde kipas.. Wa tak ade pilihan meiii.. (puluh tawun? umor ko bape elyn oiiii?? hahah).
Masalahnye, dari kecik ko hadap si air cond, nape baru sekarang ko insap Faiz??

Hurm....

Nak letak bekas air jugak la dalam bilik.. Esok kalau bangun letih2 jugak siap ko Faiz! Ahaks!

3 comments:

Cik N said...

yeke?? sedut darah agak menakutkan je bunyi. cam vampire pun ade..hukhuk

sumijelly said...

erk..ye ker?mcm menakutkan jer..
dh jadi vampire air cond lak..

http://sumijelly.com

-eLyNhere- said...

cik N,
tu la pasal.. tah pape je adik tu.. tah ye tah tidak tu... haih...

sumijelly,
tula.. letak la air ye tawan2.. hikss..